راه اندازي فست فود به فرآيند مطالعاتي و اجرايي فست فود از ابتدا تا انتها اطلاق ميشود. يکپارچگي در فرآيند راه اندازي از اهميت بسزايي برخوردار است. کل فرآيند راه اندازي فست فود بايد از استاندارد و قوانين خاصي پيروي کند. با توجه به تغيير ذائقه و شيوه زندگي مردم، کسب و کار فست فود – نه فقط در تهران و ساير کلان شهرها بلکه در شهرستانهاي کوچک – به يکي از مشاغل پر درآمد و جذاب تبديل شده است. صنعت فست فود، کسب و کاري مدرن است و با شيوههاي سنتي نميتوان آن را مديريت کرد. مارکتينگ، برندينگ، کنترل کيفيت و مديريت سيستماتيک نيازمند برنامههاي خاص است که توسط کارشناسان خبره انجام ميپذيرد.
درباره این سایت